Полтавська міськрада та перевізники не досягли жодних домовленостей

В середу 15 травня у Полтавській міській раді відбулося засідання постійної комісії з питань містобудування, архітектури, розвитку міського господарства, транспорту, розвитку підприємницької діяльності, розвитку міста, інвестицій та туризму. На засіданні були присутні також і перевізники, які вимагають підвищення тарифів на проїзд в місті.

На початку засідання голова Асоціації перевізників Полтавщини Юрій Лупаєнко звинуватив "Національний корпус" у тому, що вчора вони "незаконно проникли на територію його підприємства". Голова полтавського осередку Анатолій Шиян зауважив, що активістів на територію провів охоронець, де вони залишили свої меседжі та покинули територію підприємства. Лупаєнко сказав, що написав заяву в поліцію з цього приводу.

Перевізники готові вийти на маршрути, однак мають свої вимоги.

“Ми готові вийти на маршрути, якщо сьогодні ви проголосуєте за тариф 5 грн, підпишемо Меморандум і ви дасте гарантії, що впродовж двох місяців буде тариф у 6 грн", – заявив Лупаєнко.

Перевізники не хочуть підписувати, запропонований міськрадою меморандум. Лупаєнко скаржиться, що у тексті меморандуму немає зобов’язань влади. Міська рада наголошує на тому, що якщо перевізники бажають підвищення тарифів, то мають виконувати цілий ряд зобов'язань.

"Можливо не можна цього на камеру говорити, але ця історія зайшла в глухий кут. Перевізники давним давно фактично усі загнані у тінь. Хтось в цьому залі може сказати що це не так? Так! В нас є одни перевізник, який працює в білу — це комунальний «Полтаваелектроавтотранс». Всі інші загнані в тінь? Ким вони загнані? Не цим складом комісії і не цим секретарем. Ця історія давним давно іде. І зараз дати розрахунки білі вони фактично не можуть, і ми це прекрасно розуміємо. І коли ми говоримо: «дайте нам розрахунки, а ми піднімемо вам тариф» — то ми свідомо маніпулюємо, розуміючи, що вони цього не зроблять. Де початок цієї історії? В кількості пасажирів перевезених. Чи можемо ми їм довести ту кількість пасажирів, яку вони дійсно перевозять? Ні. Вони нам можуть довести, що оця кількість пасажирів — це правда? Ні. Вони і ми зможемо це зробити тільки коли введемо електронний квиток. Але знову же повторюю, електронний квиток ми запустимо. Але дивіться досвід міста Терпопіль, наприклад. 7 та 6 грн! Тепер питання до депутатів. А ви готові до 7 та 6? Бо по електронному квитку у нас залишився місяць-півтора. І ми прийдемо до вас і будемо говорити. Треба диференційований тариф. 7 та 6. По тролейбусу 5 та 6", - сказав Олексій Чепурко.

Після тривалих перемовин та перерви, перевізники і керівництво міста не досягли домовленостей. Наразі оголосили перерву у роботі комісії, доки вона триватиме – не говорять.