Міська влада проігнорувала обговорення стадіону "Авангард"

1-го березня у  міській раді відбулося громадське обговорення щодо реконструкції  стадіону «Авангард» ініційоване Національним корпусом.

На зустріч прийшли громадські активісти, тренери, будівельники ЗМІ, проте представники міської влади проігнорували обговорення.

Вранці Національний корпус отримав відповідь на офіційне звернення щодо проведення заходу в якій йдеться, що в цей день в даному приміщенні відбудеться обговорення проекту регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету, тому провести захід неможливо.

Коли ж прийшла громадськість кабінет був просто зачинений і ніякого «обговорення» там не було. Тож виходить міська влада уникає активістів та  вирішення проблеми відновлення стратегічно важливого спортивного об’єкту міста. Як повідомила прес-служба мерії, міський голова Олександр Лисенко та його перший заступник Володимир Войтенко сьогодні працюють за своїм робочим планом, начальник Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Віталій Шилов зараз у відпустці, він готовий обговорити це питання через тиждень. Тим самим Шилов відтягує час, адже тендер відбудеться 5-го березня.

 «На реконструкцію стадіону був оголошений тендер на 12 мільйонів гривень, проте через великі об`єми заявлені в умовах жодна фірма у Сумській області  не може взятися за таку роботу. Тобто з витрачених коштів на реконструкцію податок у декілька мільйонів піде у іншу область.» - зазначив заступник голови Сумського обласного осередку Національного корпусу Олексій Єгоров.

Висловили своє незадоволення і спортивні тренери, нерозуміючі доцільність реконструкції, адже наприклад: результати чемпіонатів з легкої атлетики не зможуть зарахувати через нестандартні розміри стадіону.

В понеділок 4-го березня о 8:00 активісти винесуть вирішення проблеми реконструкції стадіону «Авангард» на апаратному засідання меру. Запрошуємо всіх небайдужих громадян, спортсменів та представників ЗМІ підтримати вирішення проблеми реконструкції стадіону «Авангард».

Додаємо фото документів: